Nu är det snart helg igen..

Torsdag igen. En riktigt gråmulen dag idag, men jag började morgonen med
att lämna barnen på skolan förstås, sedan åkte jag ner till gymet och
tog en massage på 30 min i en vattenmassagesäng. Det var helt underbart
skönt. Bara att koppla av, koppla in lurarna i öronen o sätta
på riktigt lugn musik o bara koppla av.
Kan inte bli mkt bättre sätt att börja dagen på. Tänkte att jag skulle
hoppa över träningen idag o istället ta massage som sagt.
Har ju kört 2 ggr denna veckan samt ska köra ett pass
imorgon igen, då tyckte jag att jag var förtjänt av en massage.

Emma skulle ha utedag i skolan idag så hennes rygga packade Hasse
innan han gick i morse, tack älskling. Adam har lång dag idag, vilket
han har varje torsdag, han går ända till 14.20...*ler* Men det är ju
längre än 13.30, inte sant.
Båda barnen skall följa med varsin kompis hem efter skolan idag, de
tycker det är roligt.

Ikväll så skall Adam gå o testa på tennis för första gången, vi får väl
se vad han tycker om det hela. Han har tröttnat lite på fotboll,
så då tar vi nya tag o kollar lite på vad han kan tänkas
vilja syssla med istället. Finns ju en hel del.
Han ska börja med att spela instrument iaf på måndagar, vad det
blir är inte bestämt ännu, jag hoppas ju lite på nåt blåsinstrument,
men han får bestämma det helt själv.

Emmas fritid består av sång, hon älskar att sjunga. Ska vara med i
2,5 kör nu i höst. Mån och ons. Anledningen till att det är 2,5 är
att hennes ledare i den ena kören ville att hon skulle vara med
i en till som är efter den första kören, och det ville hon självklart.
Ja det blev säkerligen ganska så luddigt förklarat, men men.

I helgen så har vi inte riktigt bestämt vad som händer. På fredag skall
jag hem till en av mammorna i Emmas klass
som har dragit ihop en after work för alla mammor för att vi skall
lära känna varandra, en kanonrolig idé tycker jag.
 Hasse skall iväg på rallycross på lördag till Vimmerby som rullargrupp. Sen blir
det kanske en grillkväll hos go vänner, men det är inte
bestämt helt ännu. Söndag blir det bara att softa.

Känns som om man har varje helg uppbokad nu i höst, det är inte direkt
vanligt för våran familj. Men sen min op så har vi blivit så pass
mkt mer sociala, eller det är väl mest jag kan jag tänka mig.
Jag som har velat isolera mig, men det är slut med det nu. Det är en
härlig känsla.

Nähä nu så skall jag ta tag i ovanvåningen innan det är dax för jobb.

Ha en bra dag där ute.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0