Good morning

Vaknade upp till en lite dyster dag idag. Det är mulet o regnet hänger i luften o väntar
säkerligen på att få trilla ner. Ja det är höst, jag vet. Men jag har bra mkt hellre snö
än detta trista väder.

Idag så förväntas jag lära mig att sticka, Ewa skall försöka lära mig...*ler*.... Vi får väl
se hur det kommer att gå. Betvivlar inte Ewa förmåga att lära ut, snarare min egen förmåga
att lyckas ta in informationen....haha....

En kollega frågade mig förra veckan om jag ville byta pass idag så jag skall jobba kväll idag
istället för dag. Det känns lite konstigt, men samtidigt så är det ju alltid kul att jobba nån
annan tid än det man normalt sett gör. Skönt när man kan byta om man behöver. Det
är aldrig något strul.

Nähä nu så skall jag hänga en maskin tvätt o plocka in den torra in i garderoberna. Skönt att
få det gjort, lika bra att göra det direkt.

Ha en bra dag där ute och sköt om er.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0