39 dagar kvar till julafton.....



Mormor o Morfars grav på Allhelgona -09


Ja så är det. Tiden går fort nu, som alltid. Man tycker att man
har så gott om tid i sep o okt, men rätt som det är så
är man nästan där.....

Barnen ser fram emot den dagen, de har skrivit lista båda två. Emma är så
duktig när hon ljudar igenom orden. Adam har ju inga problem med stavningen
så det går fort när han skriver.
Förr om åren så fick de varsina leksakskataloger o så fick dom klippa
ut bilderna på de saker dom ville ha. Ja tiden den går fort.
Man har ju olika sätt för olika åldrar.

Julklappen till barnen är färdig. Det blir ett Nintendo Wii, den svarta versionen.
Självklart ett par småpaket oxå förstås, men inte i den mängden som
i vanliga fall. Är så trött på alla dessa saker som de
får som de kanske leker med ett par veckor o sen bara står o samlar
damm.

Insåg när jag satt på jobbet igår kväll att vi inte har en enda ledig helg
nu förräns nästa år, hur otroligt låter inte det då??
Det är ju många helger tills nästa år. Men det är nåt
varje helg. Jobbar 2 av dom, sen är det ljusparty en helg med goa vänner
som kommer ner o säljer, en av dom så skall Hasse och jag åka iväg
helt ensamma, Ewa o Henke tar barnen, kan inte skriva här vart
vi skall åka, men mysigt kommer det att bli.
En annan blir det troligen Liseberg tillsammans med Ewa m familj.
Scoutinvigning, föreläsning o jag har säkerligen glömt nåt.
Men som sagt, fullbokat är det framöver. Så bloggar jag inte
så mkt så ses vi nästa år...hahahaha....

Har börjat ge mig på att sticka pulsvärmare. Vi får väl se hur
det blir när de är färdiga.

Var på stickjunta i torsdags tillsammans med 3 andra goa tjejer,
mkt skratt o flams o stickning vart det. Var inte hemma förrän
23.30...*ler* Men som sagt, roligt hade vi. Så varje torsdag
såvida jag inte jobbar så är jag där. Kul.

Nähä nu så skall jag fortsätt kolla på Emil i Lönneberga
tillsammans med barnen. Skall åka på Me And I party
hos Lindha, ska bli kul.

Ha en bra kväll där ute.
Kram





Kommentarer
Postat av: Lindha

Kul att du kom! Lite synd att vi inte hann prata så mycke bara. Blir ju lite rörigt med alla!

Men vi kanske kan hitta nån kväll ihop med Monixx också. Skulle vara trevligt!!

2009-11-15 @ 21:00:32
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: ღ MONIXX ღ

Det skulle Monixx uppskatta väääldigt mycket! :-)

Saknar ju faktiskt er. Vi har ju spenderat några gemensamma år genom livet tillsammans. :-)

Kram

2009-11-18 @ 16:10:58
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0