Torsdag

Ja idag är det torsdag men ändå är hela familjen hemma o är lediga, känns lite
konstigt, men det är ju skönt o mysigt ändå. Hasse o Adam skall iväg om en
liten stund visserligen, de skall ut till Hasses bror. Så då blir det bara vi tjejer
kvar hemma, Ja vad ska vi hitta på då kan man ju undra... Det löser sig alltid.

Det här med smoothies var ju underbart gott, vilket det blir även nu på morgonen.
Både svalkande o smakigt värre, det kan man ju leva med, eller vad tror ni???


Fast riktigt så här mkt får ju inte jag dricka tyvärr, får ju bara dricka 1 dl åt gången, men
desto mer får man ju oxå njuta då varje måltid måste ta 20-30 min, o det är inga bekymmer
what so ever. Skönt.

Ställde mig på vågen idag på morgonen när jag kom ner, ännu ett kg mindre på vågen.
Om 1 kg så har jag ju då gått ner 10 kg sen op, fattar ni vilken lycka det är? Det är så underbart
skönt att det funkar. Man blir ju glad då vilket leder till att man kan  utstå de jobbiga stunderna.
Ser det i mitt ansikte att det syns, men inte mkt mer. Skulle ha mätt mig dagen innan op men
det glömde jag ju förstås, där hade det säkerligen synts mer förstås. På måndag så skall
jag upp till sjukan o ta suturerna. Skönt.

Nähä nu är det dax för medicin o smoothie....

Ha en bra dag där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Underbart!! Alla tappade kilon är en glädje.. Kram

2009-05-21 @ 15:12:28
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Johan

kanon att det går så bra för dig. Visst det är säkert jobbigt förstås men det blir ju positivt när man märker att det ger resultat. Kram

2009-05-22 @ 09:02:44
Postat av: Lindha

Vad kul att det går så bra efter OP.

Hoppas det fortsätter så bra så kommer man ju snart inte känna igen dig :o)

Smooties är ju gott & nyttigt så kör på det!

2009-05-22 @ 10:39:42
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0