Söndag = slutet på veckan...

Imorgon så börjar allvaret igen för 3/4 av familjen, det som ska bli spännande är om dagistanten
nere på kommunen kommer att ringa till mig imorgon för en utvärdering ang Emmas tider
på dagis. Det var ju ett himla sjå att få dom att gå med på att hon skulle få vara de tider
som Hasse jobbar. Enligt de nya (konstiga) reglerna så skulle hon bara få vara de
tider som jag jobbar, vilket inte hade fungerat pga att jag inte har kunnat köra bil efter operationen.
Men vi får väl se. Tänkte jag skulle försöka idag med bilkörningen, måste köra bil på tisdag och
även imorgon måndag då jag skall upp till VC o ta suturerna och på tisdag så skall Emma
till skolan o hälsa på.

Ja ja det löser ju sig säkerligen. Det trista är ju att hon kommer att klättra på väggarna, särskilt
den veckan som jag jobbar kväll, tror att det är denna veckan som kommer, då är hon inte mkt
alls på dagis, men det löser väl sig säkert det oxå.

Idag så tänkte jag att vi skulle åka ut till Lövhult en sväng o gå Tipspromenaden där ute, kan vara
skönt att komma ut i skogen lite, mkt vatten ska med bara samt ett mellis till mig. Men i övrigt
så finns det inga anledningar till att INTE göra det.

Nähä skall ta o prova lite kläder nu, se vad som passar o inte passar..

Ha en bra dag där ute.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Vad kul att du hittat till min blogg. Länkar till din blogg från min sida om det är ok?



Hoppas allt går bra för dig.



Kram Anna

2009-05-25 @ 11:34:37
URL: http://www.metrobloggen.se/livetefter
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Du är så himla duktig som trälar på!

Allt blir nog säkert lättare och lättare för varje dag som går, skulle jag tro. Det är kanske en klen tröst, men snart kommer det nog en dag när du bara 'vaknar upp' och tänker tillbaka på tiden då du var så begränsad.

Framtiden är DIN!

Glöm inte det.

Och åt helvete med suriga dagistanter. Låt dem sura. hahaha



KRAAM

2009-05-25 @ 21:59:44
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jeanette

När jag var sjukskriven efter operationen så var sonen på skola / fritids just de tiderna som passade mig. Så jag hoppas att det skall ordna siog för dig kram

2009-05-27 @ 07:31:31
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0