Marknad, allergi.....

Ja idag så är det fredag igen och nere i stan så håller de säkerligen på för fullt med
att sätta ihop marknadsstånd. Fullt med folk kanske det blir, kanske inte
 med tanke på att det kanske är många som har åkt iväg denna
helgen just iom att de flesta är lediga.

Vaknade tidigt, igen.... Konstigt att man inte får sova ut när man får, men det är väl
bara att gilla läget o gå upp, för ligger jag kvar så blir jag trött i kroppen
o då går jag hellre. Ganska så skönt att bara sitta
här nere i ensamhet o äta min fil. Sen när man hör sina älskade
barns tassande fotsteg nerför trappan är det som att hjärtat
hoppar till av glädje, så mysigt när de kommer fram o ger en sån go kram.



Denna låten tycker jag är helt underbar. Hans röst går inte av för hacker inte.

Adam har allergi idag, både tablett o ögondroppar har han fått. Tyvärr så
kommer vi ingen vart med katterna så nästa vecka så får
de åka upp till min mormor o morfar o bli riktigt
omhändertagna av dom. Särskilt nu när Adam påvisar
att han mår riktigt dåligt här hemma oxå o inte bara ute som det började med...

Nähä nu så skall man ta o klä på sig lite ordentliga kläder
o snart åka ner till stan.

Ha en bra dag där ute o sköt om er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0