Lyder Monica....*ler*

Ja jag har inte varit på ett direkt jätteblogghumör heller förutom datastrul, men nu har datorn varit
ok ett par dagar så man skall slänga in ett enläg eller två om livet som försiggår runtom mig..*ler*

Håller ju på med mitt flyt, ja jag har fuskat nån gång, men man är ju inte mer än människa, inte
sant.


Helgen som var innehöll fotbollsmatcher för Adams del ute i Bodafors, de både förlorade,

vann o spelade oavgjort, mötte Eksjö, Ekenässjön, Anneberg o Bodafors. Men huvudsaken

är ju att de har roligt. Än så länge MÅSTE de ju inte vinna, den delen kommer ju längre

fram i livet ändå, låt barnen spela med mkt lek just nu istället, annars är det ju en stor risk

att de tröttnar.

Det var ju en underbar dag med en massa sol denna dag o klantig som jag är, kanske inte har fattat ännu

att solen är stark, smorde ju inte in mig alls, men aj aj aj vad jag fick sota för det sen på kvällen.

Nu har väl det värsta lagt sig, det funkar att ha BH på sig...haha... Nu kliar det mest.


Helgen innehöll även grillning iom att det bjöds på fint väder, gjorde ett grillspett till mig själv

som hade enbart grönsaker på sig, gott var det iaf.


Söndagen så höll jag mig mestadels inomhus men det var ju inte fel. Fick ju iordning min pysselhörna

igen, den har jobbat som avlastningsbänk ett tag nu...haha.... har inte haft någon direkt lust att

pyssla eller nåt sånt, men nu håller jag ju på med en del grejer till fröknarna på dagis. Samt

skissar på pappas inbjudningskort till hans 70-års fest. Pappas första riktiga fest/kalas under vuxen

ålder, ja det är sant, jag skojar inte. Trist men sant.


Nähä om man skulle ta tag i korten till fröknarna igen.

Ha en bra dag där ute o sköt om er.

Kram



Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt o se att du e back on track ju.

Skit e det när datan strular.

Hoppas verkligen din far får en fest hans ent ska glömma.

Men om jag känner dig rätt så ser du till att det blir så

Kram

2009-05-05 @ 16:27:13
URL: http://scarfaze.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Härligt att se dig igen, ja datorer.. hua, hemskt när de krånglar men inte kan man vara utan dem heller. Ja nu är det snart dags du.. håller tummarna kram

2009-05-05 @ 17:48:25
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0