Ja vad händer i mitt liv....

Inte mkt direkt, det mesta som upptar mitt liv är ju maten, låter lite sjukt, men maten
upptar en stor del av min dag just nu. Varje måltid tar 20-30 min. Sen skall man dricka
emellan måltiderna oxå kan ju vara bra...*ler* Vatten är riktigt gott, ju kallare desto bättre
förstås...

En typisk dag för mig är:

7-8.00 Frukost: Filmjölk 1,5 dl har precis börjat med färska jordgubbar i oxå.

10-11.00: Mellis: Frukt eller smoothie

13-14.00: Lunch: Potatis och något till, fisk, kött eller kyckling 1,5 dl sammanlagt.

16-17.00: Mellis: Smoothie

19-20.00: Middag: Samma som lunchen

22.00 Kvällsmacka: Knäcke med räkost eller 1 ägg.

Samtidigt så dricker jag ca 1-1,5 l vatten per dag.

Ja ni kan ju tänka er själva att det tar sin lilla tid att få i sig detta. Men det GÅR inte att äta
snabbare för då gör det ont i magen, o det vill jag ju absolut INTE...

Men det går bättre o bättre för var dag som går. Det som kan vara jobbigt ibland är att ögonen
tycker att jag skall äta mer men magen o skallen säger nej, det är stopp... Den delen får jag ju
jobba med lite tror jag nog.

Nähä nu så skall jag äta en Apelsin, sista "målet" för dagen.

Ha det gott o sköt om er.
Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Vad du jobbar på duktigt!

Tror inte jag kan förstå hur jobbigt du har det. Det måste vara ett fruktansvärt gissel.

Men jag är helt 190 % övertygad om att du grejar detta. Kram!

2009-05-30 @ 11:17:30
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anna

Såg din kommentar till mig. Jag har provat att äta glassen solero. Det går bra om jag äter sakta och inte hella. Samma sak med Twister. Det är lite minder socker i dem...men man får ju prova sig fram.



Fast et är ju lite läskigt att prova också...för det är ju verkligen inget vidare om det inte går bra så att säga...



Kram på dig.

2009-06-10 @ 15:32:14
URL: http://www.metrobloggen.se/livetefter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0