Ja då vart man inlagd....

o kan ni tänka er, de har en DATOR här nere som man har tillgång till. Gubben slipper vara
den som uppdaterar vilket han är riktigt glad över må ni tro...*ler*
Har nu pratat med narkosläkaren vilket gick bara bra, även fått äta en lunch, fisk, sås o
potatis, det var mkt gott. Närmast på tal nu är att jag skall få mitt rum, nr 5...Blir nog bra det.
Har oxå fått reda på att jag är först ut på listan imorgon vilket känns kanonskönt, just att
slippa vänta. Det är jag o en kvinna till som skall göra GBP imorgon, vi kommer säkerligen
få tiden att gå utan några som helst problem......

Nähä nu så skall jag nog få mitt rum. Skriver sen.

Kram på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0