Ja då sitter man här.

Det är ju inte så mkt mer att göra tyvärr, inte mer än att vänta. Men dagen kan bli väldigt lång
då när man bara väntar.. Glad för att det finns dator iaf så blir det ju lite tidsfördriv
vilket är riktigt skönt.
Är lite att göra ikväll innan sängdax, skrubbningen med det där rengörningsmedlet...USCH
men sen blir det till att kolla på Desperate Housewifes samt Hells Kitchen... Det är ju
två bra program, förhoppningsvis så somnar man därefter.

Imorgon så är det jag som har den första op-tiden vilket jag är riktigt glad över. Det är ju aldrig
roligt att gå o dra o vänta på något. När Thomas (kirurgen) var inne här o pratade med mig
innan så passade jag ju på o fråga vilken tid han trodde att det skulle kunna bli som imorgon.
Ja störst kör vi först, låter ju bra det var min första tanke... Men nu när det är jag som kör först
så fick den där meningen en helt annan innebörd...haha....
Jaja, skit i samma. Det blir ju gjort tidigt iaf som sagt.

Känner mig ganska så tjötig men vad skall jag prata om annars, händer ju säkerligen en massa
där hemma, men det är ju inte jag direkt medveten om, så det blir att jag pratar om mitt här nere...*ler*

När op är färdig imorgon så skall jag ligga kvar nere på uppvaket tills på tordag förmiddag, vilket känns
mindre upphetsande, men det finns väl säkerligen en mening med det oxå eller hur. Men vilken den är 
vet jag inte direkt just nu. Förhoppningsvis vet jag det imorgon.....

Kommer ju i vilket fall som helst inte kunna uppdatera imorgon utan tidigast på torsdag em eller 
fredag, mkt beroende på hur jag mår efter operationen förstås... Men det blir nog alldeles säkert
kanonbra, eller hur........

Nähä nu så skall jag dra mig en stund.
Ha det gott.
Kram 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

13 Maj, din operationsdag.. Hoppas att allt har gått bra kram

2009-05-13 @ 18:37:57
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Annica

lycka till gumman!!!!

2009-05-14 @ 10:59:22
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0