Imorgon är det dax...

Ja imorgon så bär det av söderut till Värnamo, om 8 timmar rättare sagt, men vem räknar..*ler* Det är
mkt tankar som snurrar i skallen just nu. Hade massor som jag skulle ha gjort idag, men ärligt talat
så har jag inte fått nåt gjort, jo jag åkte ner o köpte Adams Lomudaldroppar till ögonen pga
allergin, samt batterier till mina spel..*ler* Hasse o jag hittade gamla Donkey Kong spel, kommer
ni ihåg dom som man vek ihop, oranga eller gröna. Skall ha med dom ner till Värnamo till att
ha som tidsfördriv.

Imorgon blir det lite tester, bla lungröntgen. Sen på kvällen får man en lugnanade tablett, förstår inte
det, även på onsdag morgon får jag den, plus att man måste duscha sig i det där äckliga medlet
som gör kroppen helt uttorkad.. bläää.... eget duschcreme skall packas ner tills att man får duscha
efter op.

Nä jag överger er redan. Ant så skriver Hasse här o uppdaterar er eller så återkommer jag
efter helgen. Sköt nu om varandra där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lindha

LYCKA TILL NU TJEJEN!!

Hasse får hälsa dig så mkt om du inte har tillgång till "världen" där på sjukan!

2009-05-12 @ 08:19:04
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0