Vad händer en söndagskväll????

Ja inte mkt här iaf. Varit iväg o grillat på fm i regn-snön som föll uppifrån. Lite trist förstås
men det gick ju bra o grilla ändå. Mkt skratt bland oss som var där ute, barnen sprang ut
på isen o lekte, bara det var ju spännande i sig förstås, varav föräldrarna stod med andan
i halsen med förhoppning om att isen skulle hålla, vilket den förstås gjorde.
Med hem därifrån följde en kompis till Adam o de har lekt kanon som vanligt. Ingen av
våra barn har några direkt stökiga kompisar vilket jag tycker är riktigt skönt. I den klassen
som han gick i på Handskeryd var det ett par stycken grabbar som är riktigt stökiga
o som man inte direkt vill ha hem...Får man verkligen välja sina barns kompisar i viss mån??
Ja jag tycker det lite. Kanske är fel av mig som mamma.

Just nu så sitter Adam och gör sin läxa, Emma ligger i badet, jag sitter här o Hasse sitter där
uppe o grejar med den datorn, visst är vi sociala familjen..haha
Han läste läsläxan för mig innan o det gick som ett rinnande vatten, så härligt att höra honom
läsa nu när det börjar släppa mer och mer. Att han får gå o läsa hos en "speciallärare" är bara
bra, han har behövt det och jag är glad över att hans lärare har sett det redan ifrån början sen
han kom tillbaka till Hultetskolan.

Ikväll så blir det mys med gubben min. Jag hoppar över Linedancen ikväll pga ryggen och Hasse
kände inte bara för det, så då skall vi bara mysa, blir nog att kolla på Yesman med Jim Carey.

Ha en riktigt bra söndag där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: hasse

ja vi är ju så otrooligt sociala i denna familjen just nu :) jag älskar dig och barnen.

2009-03-22 @ 17:31:12
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0