Utvecklingssamtalet.

Ja det gick mkt över förväntan. Hon hade bara idel rosor att dela ut över Emma, så roligt. Visst vet
man om det själv, men att få höra någon annan säga det oxå så gör ju inte det direkt ont.
Hon frågade om vi hade några frågor eller kände oro inför skolstarten o så, men det enda
gubben o jag kunde komma på var det här med maten. Det är det enda som jag kan känna
ett litet sting av oro inför. Annars så är jag inte det minsta orolig över att hon kommer att 
fixa detta med övergången till skolan, hon pratar ju om det redan nu o längtar. Härligt.



Goa lilla tösen.
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad härligt det låter med 5 ungar i huset, det är liv och rörelse kan jag säga. Man kan sakna den tidien tycker jag. Själv brukar jag bara ha sonen hemma och det är varannan vecka endast. Kul för dottern din och skolan.. Ha en fin Lördag! Kram

2009-03-21 @ 09:34:44
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Ingela

Vad söt hon är! :) Förstår att hon längtar till skolan. Det är ju så spännande.

2009-03-25 @ 20:51:11
URL: http://mammabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0