En lista..*ler*

Lånade denna av Monica

1. Hur gammal är du om fem år? 37 Ops....
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina kollegor
3. Hur lång är du? 172
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Bedtime Stories
5. Vem ringde du senast? Älsklingen
6. Vem ringde dig senast? Emma
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad det är man vill.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? På mormors begravning för över 1 år sedan
10. Vilken ögonfärg har du? Blågröna
11. När vaknade du i dag? 05.40
12. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här
13. Vilken är din favoritplats?  Hemma
14. Vilken plats föredrar du minst? Var som helst där jag har tråkigt.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här.
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Emma dansade så där knasigt roligt
18. Hur stor är din säng? STOR. Dubbel..
19. Har du stationär eller bärbar dator? Både och
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Underkläder o t-shirt för det mesta..
21. Hur många kuddar har du i sängen? Två
25. Är du social? Ja när jag känner för det.
26. Vilken är din favoritglass? Vanilj med krossad choklad.
27. Vilken är din favoritefterrätt? Har ingen. Allt som är sött och klabbigt. :-)
28. Tycker du om kinamat? Ooooh ja!.
29. Tycker du om kaffe? Nä du tack...
30. Vad dricker du till frukost? Olika.
31. Sover du på någon särskild sida? Vänster.
32. Kan du spela poker? Lite, väldigt amatör
34. Är du en beroende människa? Antar det, ja.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
36. Vill du ha barn? Har tillräckligt.
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet helt klart
40. Vad spenderar du helst pengar på? Familjen
41. Äger du dyrbara smycken? De är dyrbara för mig.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Mina barn
45. Sover du med gosedjur? Neeeeh.
46. Vad har du för ringsignal? Thai restaurangen
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja några
48. Hund eller katt? Katt mest
49. Flirtar du mycket? Nä inte direkt
50. Kan du byta olja på bilen? Nej men jag klarar nog att fylla på ;)
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
52. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på med Kulla-Gulla samlingen...Nostalgi
53. Den bästa bok du läst? Flickan med de röda skorna
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
55. Dansar du i bilen? Nej? Går det??
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm så klart..*ler*
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Semesterschema
58. När var du i kyrkan senast? Det var för några veckor sedan


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Tack för titten.. Åhh, då går du i väntans tider. En jobig väntan men värt varenda tid när det väl är dags. Hoppas att du får den inom kort.. Åberopar du vårdgarantin så kan det gå fortare. Det gjorde jag till slut på min långa väntan som var 2 år och 2 månader totalt. Må så gott!

2009-03-11 @ 10:19:30
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Suzie

Kika gärna in på min konstnärsblogg.

Jag målar på beställning och du kan köpa mina teckningar eller beställa!

Susanna Winther

Mina teckningar: http://Himakan.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&albumid=122552

2009-03-11 @ 15:33:07
URL: http://himakan.blogg.se/
Postat av: Suzie

Kika gärna in på min konstnärsblogg.

Jag målar på beställning och du kan köpa mina teckningar eller beställa!

Susanna Winther

Mina teckningar: http://Himakan.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&albumid=122552

2009-03-11 @ 15:47:08
URL: http://himakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0