Torsdags kväll...

Och här sitter jag med ett ny upphällt fotbad som Hasse kom med till mig nu.
Snäll han är.
Ett par kompisar var här innan ikväll o skulle följa med o hämta en sak,
men det blev ändrade planer så de stannade o tjöta lite.
När de åkte så hade de med sig en pappkasse kläder,
en sprillans ny cykelhjälm, ett PS1 o en massa spel till det
samt de skulle ha haft med sig en cykel oxå men den tar vi en annan dag.
De ha en kompis som även vi har börjat umgås med som inte har det så gott
ställt och har ett barn som är där varannan helg.
O då har jag inte hjärta att slänga iväg fullt dugliga saker som barnen
har växt ur. Bättre att det går till någon som behöver det.

Har jobbat en sväng mellan 7-13 idag o sedan har det varit full rulle här hemma med
kompisar till Emma, först en som följde med ifrån dagis. Sen kom
en vid 17 som inte ville följa med sin bror på innebandy. Men det är roligt.

Idag så har Adam gått hem själv från skolan, det var första gången sen
vi flyttade hit upp. Han hade med sig en mobil så han kunde
nå mig om det var något, men han ringde bara
mig en gång för att kolla så han gick rätt väg, goa lille unge... Han börjar bli
så stor nu märker man. Men det är ju livets gång eller hur.

Nu så är det bara nån dag kvar innan helgen. Helgen innebär jobb mellan lör o söndag.
De ville att jag skulle fortsätta till 15 på söndag men jag tackade nej för
man behöver den där lediga tiden som man har.

Nu så skall jag kolla på det nya programmet på 3-an. Stockholm-Arlanda



Ha en bra kväll där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: jane

jo man får tycka ,säga och tänka så...

jag gör samma..hehe....

vi har lagt 2 pojkar nu,den sista äter sen kvällsmat efter att ha kommit nyss från badhuset...ska strax lägga han och lill tösen,sen är vi barnfria..jippiiee...hehe..ha en mysig kväll nu

2009-03-05 @ 20:26:03
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Felicia

2 personer 2 liv 1 kärlek



http://felicialinus.blogg.se/

2009-03-07 @ 10:10:20
URL: http://felajsijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0