Städdag är det idag.

Ja så roligt har jag det. Vart väl inspirerad av artikeln i Aftonbladet igår
ang vårstädningen. Då kände jag att nu är det dax att storstäda
rummen här hemma, till barnens förtret..hehe.. De gillar
inte riktigt när jag går fram med min röjaranda..
Men de är nöjda när vi är färdiga sen o de ser vad mkt det gör det lilla
man ändå gjorde.

Hasse var uppe hos läkaren idag med sin mage och har nu fått bekräftat
våra misstankar. Diagnosen blev Laktosintolerant. Jaha, ja hade
det stannat vid bara det så hade det ju inte varit någon direkt fara.
Men det visade ju sig att 5 av hans 6 mediciner innehåller
då laktos, hmm, så vi får väl se vad de tänker hitta på nu.
Iom att han har epilepsi som är under kontroll så vill man ju inte direkt
att de börjar böka med de medicinerna. Men den ena som han har
är det ju då som sagt laktos i. Men om de kan hitta några alternativ till
de andra medicinerna som INTE krockar med EP-med så vore
ju det det bästa så kanske han kan ha kvar de två medicinerna som har
emot det.
Ja detta vart lite rörigt jag vet.. Men men.

Så nu blir det iaf att lägga om kosten här hemma ännu en gång. Så nu har vi ju
då 2 intoleranser i huset, Emma med sin celaiki och Hasses. Spännande värre
inte sant..

Ha en bra dag där ute.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0