Sommarschemat snart klart

på jobbet. Känns lite knepigt att planera sommaren så här långt
i förväg men det måste ju göras.
Det är lite roligt att pyssla med tycker jag. Räkna med timmar
o kolla så att det blir något så när jämnt fördelat o sånt.

Alla gillar det inte, men jag gör det som sagt gärna.

I övrigt så har det inte hänt så mkt idag. Har jobbat lite o så
gjort läxan med Adam o myst, kört en tvättmaskin o lite sånt.

Ska käka lite middag nu. Psst monica... Gubben min gör middagen idag..haha..

Ha det gott där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hahahaha, underbart!

Fast min är faktiskt oxå duktig. Han lagar en del mat. Eller tja, vi hjälps oftast åt på helgerna då vi tycker om att göra det till en mysig stund tillsammans.



Gick det bra med schemana? Jag vet ju fortfarande inte riktigt hur det blir i sommar med semester och annat. Men what the heck, det löser sig. :-)

Kram.

2009-03-03 @ 19:28:55
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0