Måndagskväll och ensam hemma

Sitter här och lyssnar på matchen mellan HV-Timrå och i dagsläget så står det 3-0 till HV vilket är
helt underbart skönt, detta innebär att det blir semifinal för deras del.. Visst matchen är inte färdig ännu
men det skall nog mkt till om Timrå skall komma ifatt. Är just nu 7 min kvar av matchen, hade varit
kul o ha varit i Kinnarps ikväll, men gubben min jobbar kvällsskift denna veckan så det blir inget med det.

Just nu så sitter jag här o tittar på Cityakuten,självklart. Tända ljus i stora rummet och jag har en kopp the
framför mig, det är tyst i resten av huset.
Känner mig duktig idag, har börjat med vårstädningen av huset. Barnens rum är färdiga från tak till golv,
har till o med putsat fönsterna, vilket Hasse alltid brukar göra. Det känns riktigt skönt att man har börjat.
Hasse skulle fortsätta imorgon nu när han är ledig på fm. Han gillar att jobba 2-skift o det är ju skönt
att det funkar hemma oxå. Det hade inte funkat när jag jobbade på mit gamla jobb då det var mer
kvällar där. Nu har jag bara 2 kvällar var 3-e vecka så då är det ju bara som så att det krockar var 6-e vecka
o då är det ju lugnt.

Tänkte om jag orkar så skall jag kolla på ant Dirty Dancing eller Patrick 1,5. Den förste gillar inte
mannen min, men den andre har vi inte sett någon av oss än. Lutar nog åt Dirt Dancing.

Hmm nu står det 3-2 helt plötsligt, det är ju illa att man kan tappa så mkt på så kort till. 1 min kvar
av matchen nu. Yes. 4-2 19.24.... Nu är det klart.. Hoppas jag verkligen iaf.

Ha en bra kväll alla där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godmorgon! Vad många år Cityakuten har funnits egentligen, har du sett från början ? Jag såg alltid dte förr, nu har jag kommit från det helat och hållet. Ha en fin dag kram

2009-03-17 @ 08:39:03
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0