Måndagen den 16 mars 2009

Äntligen måndag igen, är det inte så man säger..hehe.. Ja jag som är
ledig varje måndag njuter av en extra ledig dag efter helgen.
Speciellt om jag har jobbat helgen, men denna helgen var jag ju
ledig.. Skönt. Har nu 4 lediga helger på raken
men då är en av dom semester då jag skall åka iväg
på kryssningen. Inte klokt vad snabbt tiden går. När jag beställde resan
så var det 2 mån kvar, o  helt plöstligt är det bara 1,5 vecka kvar..
Men det skall bli härligt o komma iväg igen, är ju så
längesen jag var iväg, det var ju i september jag var på kryssning senast..*ler*

I övrigt så händer det inte så mkt denna veckan. Hasse skall börja köra
2-skift och kör då kväll denna veckan, så Kicki skall vara barnvakt
på onsdag o torsdag kväll då jag oxå jobbar kväll. Det
är ju så typiskt att han skulle jobba kväll just den veckan
som jag har 2 kvällar, den ENDA veckan som jag kör kväll. Men det är
skönt när man har kompisar som kan ställa upp som barnvakt
när ens familj inte gör det.
Tack.

Just nu så sitter Emma o kollar på Emil, stor favorit. Den skulle hon kunna
kolla på hela dagarna om hon finge, men se det får hon inte.
Men visst är Emil mysig, det kan man ju inte förneka.
Gillar den riktigt småländska dialekten. Det är som när man lyssnar
på cd med astrid lindgrens låtar o det är stockholmsbarn som sjunger,
det förtar riktigt mkt av själva låten. Absolut inget ont om stockholmare,
men i dessa sammanhang så passar inte den dialekten...

Nähä om jag ska dyka in i tvättstugen o försöka röja mig fram till
tvättmaskinen o tömma den första maskinen iaf..*ler*

Ha en riktigt bra måndag där ute.
Kram


Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Oj!

Ska ni fara iväg så snart?

Inte fel det du!

1,5 vecka går ju fort som blixten ska du se. :-)

Kram

2009-03-16 @ 18:02:30
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0