Måndag, ännu en ny vecka.

Men det är inte så fel ändå tycker jag nog allt.
Idag klockan 8.10 så hade Emma en tandläkartid vilken gick kanon,
vi skall tillbaka nästa måndag för att plasta in en av de innersta tänderna för
att den var ganska så gropig, men hon gick igenom och fick
en "OK" stämpel i rumpan..*ler*

Nästa tid att passa var 9.15 då Adam hade tid på röntgen för att röntga bäckenet,
höftlederna samt oxå göra en benlängdsmätning.
Vi var lite tidiga där så vi tog varsin macka i fiket på sjukan.
Adam skötte sig kanon o det var över på en kort stund, skönt. Nu är det bara
att invänta Anna Isics dom..*ler* Nja dom o dom men det blir ju någon
förändring för honom, ant inlägg som jag hoppas att det stannar
vid men vi får väl se.

Fick en tidning i brevlådan idag, Hennes, frågade gubben om han visste att jag
hade beställt en prenumeration på den tidningen, nä fick jag som svar.
Öppnade o kollade o då visade det sig att älsklingen min hade beställt den
till mig, snäll han är. Tack älskling.
Nu har jag något att läsa ikväll när han jobbar.

Gubben min håller på o lagar lite lunch, spagetti o köttbullar, gott. Luktar så gott
här hemma, aldrig fel att få sätta sig till ett dukat bord.

Nä nu så är det dax för mat.
Ha en bra dag där ute.
Kram



Kommentarer
Postat av: annica

ja du man e aldrig klar tror jag, med renovering, när man väl e klar så vill man nog börja om, me nå nytt, hihi, fin blogg förresten, jag lägger till dig på bloglovin!!

kram

2009-03-23 @ 20:43:37
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Underbar älskling du har =) Sådant är uppskattande. De har sagt att vi skall få snö med, men än har har det inte kommit och inte vill jag ha det heller kram

2009-03-23 @ 22:46:07
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0