Lördagskväll och Robinson

Ja det är var barnen har beställt här ikväll. Chipsskålen är fylld, gott..

Dubbelmoral är ju något som jag betackar mig för. Har så svårt för såna personer som
utövar det. Upptäckte tre personer som tydligen kör med det o det gör lite ont i mig att
upptäcka det då jag inte trodde det om dessa, men man lär väl så länge man lever tydligen.
Men just att jag trodde att jag kunde lita på dom, men just nu har jag inte en susning om var
jag har dom längre.

Ja ja, nog med tråkigheter.

Idag har det ju varit en fullkomligt underbar dag med solsken ute. Har hängt ut årets första maskin
med tvätt, ja kanske inte direkt maskinen men det som är inut...*ler*

Nä nu så skall jag fortsätta kolla på Robinson.

Ha en bra lördag.
Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hejsvejs!

Nu kom jag hem.. ha ha

Förlåt med filmen där. Men nics far ville låna den tills imörra och det är ju så när man inte kommunicerar ihop sig om saker och ting. Då kan det bli lite ..fel. haha

Vi ska kolla på rysaren imorrnkväll, men rallybrudar kommer han och lämnar imorgon så då kan ni ta den om ni vill.

Hoppas att din dag har varit underbar oxå.

Gött väder har det varit. Heelt underbart!

Brukar du sola?

Tänkte höra om du är sugen på att följa med nån dag i veckan?

Kram



2009-03-21 @ 21:43:33
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej svejs.. Vaken och har haft det jätteskojigt igår. Robinson tittade jag på nyss på nätet (repris) får bli så de ggr jag missar det på TV. Känner Erika som är med i år. Ha en trevlig Söndag kram

2009-03-22 @ 10:30:47
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0