Lite knepigt det känns att vara ensam hemma..

Jag är ju inte diretk van vid att sitta här själv kväll efter kväll (det är den andra kvällen). Visst
njuter man av lugnet som det ändå är. Men jag saknar gubben min. Saknar hans närhet
och hans arm om mig när jag lutar mig mot honom när vi sitter i soffan.

Idag så har jag jobbat till 16, åkte o hämtade småkottarna mina. Hasse ringde o frågade om
vi kunde komma förbi med hans mackor som han hade glömt hemma. Barnen o jag satte oss
på våra cyklar o bikade iväg mot Hultets industriområde, lämnade mackorna, barnen sa godnatt
o sedan fortsatte vi vår färd till Kvantum o handlade lite. Sedan hem igen. Det tar ju sin lilla tid
för Emma cyklar ju inte så fort ännu, men hon trampar på duktigt. Det var riktigt skönt när man
kom hem, men fy vad det blåste vissa stunder. Man önskade att man hade haft mössan med sig
men den låg snällt hemma o väntade i byrålådan.

Nähä om man skulle ta o leta upp sängen o krypa ner, kanske ta med datorn o kolla på Patrick 1,5.
Mmm det blir det nog.

Ha en fortsatt bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja det är trist att sitta själv hemma på kvällarna. Särskilt när man inte är van vid det. Innan jobbade N natt så då var man ganska van, men nu skulle jag inte kunna sova själv tror jag.

Trist.

Är det filmen bra?

Har inte sett den men har hört många prata om den.

Kraaam

2009-03-18 @ 10:02:46
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas att du fick en skön kväll och att du haft en bra dag idag!



Många krama från mig!

2009-03-18 @ 22:35:42
URL: http://mammabloggen.com/
Postat av: Lindha

Jag är ganska ofta ensamen hema & det är rätt trist faktiskt...men ibland är det skönt också!

Jag såg Patrick 1,5 i söndags & den var bra!

2009-03-19 @ 22:24:45
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0