Ja då var det onsdag igen...

Har man bara kommit till denna dagen på veckan så känns det inte
så långt kvar till helgen.
Men å andra sidan så skall jag jobba nu till helgen igen,
så jag vet ju vad jag gör. Men tiden går riktigt snabbt där
för man kan hitta på så otroligt mkt o roliga saker.

Idag så har jag lovat mig själv att ta tag i tvätten där uppe på allvar. Det
måste ju bli av nu. Röja undan det som är där o sedan
göra en rejäl städinsats.. Skulle vilja ta tag i garderoberna oxå o rensa
dom men känner jag mig själv så kommer jag säkerligen tröttna
efter en stund o så finns det kvar till gubben när han kommer hem
eller till mig själv tills imorgon.
Nja behöver nog lite mer inspiration...hehe...

Ska ta o ringa BVC då Emma inte har blivit kallad till sin
6-års spruta o de brukar alltid vara så snabba och skicka ut kallelse.
Får väl se vad säger..
Hmm, hela BVC, Barnmottagningen, Vårdcentralen är "stängd" pga utbildning, ja
då är det själva distriktsavd särskilt på vårdcentralen. Så Barnmottagningen hänvisar till
Barnakuten i Jkpg och vårdcentralen hänvisar till vårdcentralen i Vetlanda..... Hmm
tur att man inte är sjuk idag iaf.. SUCK..

Nä då får man ta dom samtalen imorgon istället.

Ha en bra dag.

Kram



Stalpet i Aneby, ett välbesök sommarställe för vår del, de har underbart goda våfflor..*ler*
Välkommen dit i sommar.

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

jaa! Stalpet är fint. Det var det första stället jag och darling åkte till eftr vi träffats.

Ja deras fika överhuvudtaget är mumma! ;-)

Ha en bra dag!

Krtam kram. hoppas att ni hade det trevligt i badet.

2009-03-04 @ 12:46:49
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: miahmariah

javisst det går jättebra. Den var rätt kul att göra faktist.

2009-03-04 @ 15:56:20
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0