Herrejävlar

vad det snöar ute. Det totalt vräker ju ner. Igår så var ju vi ute o cyklade
i det underbara vädret o nu är det detta vädret.
Jag hade inte direkt planerat detta. Hur kunde det bli så här.
Visst Mars-April kan ju verkligen bjuda på ett riktigt busväder men detta är ju
löjligt. Det ligger ju redan 3-4 cm nysnö.
Jag hängde ju för sjutton ut en maskin tvätt igår. Ahhhhhh
Jag vill ju ha vår nu inte snöstorm IGEN, det räcker med den nederbörden
nu anser ju jag. Men tyvärr så finns det inget att göra något åt det hela.
Bara att gilla läget o ta en dag i taget.

Nä nu blir det till att bädda ner sig i sin VARMA, GOA säng o låtsas som om
det är en härlig vårkväll utanför, eller hur...

Ha en skön natts sömn.
Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja detta är ju helt sjukt!

Usch vad trött man blir på snön. Vi som var så glada över vädret nu och att all snö nästan var borta.

Suck. :-)

hoppas att du har en bra dag.

Filmerna finns här hemma nu förresten.

Kram

2009-03-23 @ 07:11:35
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0