Fredag igen.

Fy vad veckorna bara rusar iväg, ja det känns som så iaf. Men desto fortare de berarbetar sig fram
desto snabbare kommer våren och sommaren. Så härligt underbart.

Idag så är både gubben och jag lediga hela dagen, det är så mysigt att bara vara tillsammans,
satte Emma på dagis då hon ju har rätt till sina 15 timmar iaf. Såvi har handlat o grejat i en hejans
fart, men det är skönt att ha det gjort.

Ska snart på utvecklingssamtal till Emma. Den fröken som hon har idag är något knepig. Hon frågade
mig vilken dag som passade bäst o vi bestämde en dag, då frågar hon, ja jag hoppas att du säger
till Hasse om detta nu oxå.. Öhhhh jo det är väl klart att jag gör.
Sen ringde hon igår o ville ändra tiden vilket gick bra för vår del. Då pratade hon med Hasse o säger likadant
till honom, jag hoppas du meddelar Helén detta nu då oxå.
Men HALLÅ, vi är båda lika delaktiga föräldrar, självklart pratar vi med varandra. Vad menar människan,
nä jag tycker inte om henne, inte bara pga av detta utan det är många aspekter som spelar in men
Emma skall ju bara vara där ett par månader till så jag lägger inte ner nån energi på det hela.
Emma går ju till den personalen som hon känner sig mest trygg med. Det är skönt.

Nähä nu så är det dax att bege sig.

Ha en bra dag där ute.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vissa fröknar kan vara lite knepiga. Hoppas att samtalet går bra i alla fall. Har ni också en underbar vårdag idag? Visst är det härligt med solen? Hoppas att det blir fint väder hela helgen också!



Ha en skön helg vännen!



Kram!

2009-03-20 @ 15:18:04
URL: http://mammabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0