Att sticka....

Ja det har jag börjat med. Sen jag fick hem massa garn från svärmor så har det kliat i fingrarna att börja lära mig att sticka. Så nu sitter jag här med Hockeyn på tv o stickar.
Tänkte jag skulle börja med att göra en halsduk till nån av Emmas dockor... Det låter val lagom avancerat..*ler* Får väl se om jag ger mig på o stickar Raggisar.. Det gjorde jag i skolan
nåt år i syslöjden, kommer Monixx eller Lindha på när det kan ha varit??
Mitt minne är kort, ja ikväll iaf.. Men kul är det, helt klart.
Ha det gott..
Kram




Inte min halsduk... Min är gul...*ler*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godmorgon! Pyssel är jätteskönt och avkopplande när man sitter vid TV:EN, ETT TAG KUNDE JAG INTE SITTA FRAMFÖR tv:en om jag inte hade något i händerna =) Ha en trevlig Fredag kram

2009-03-27 @ 08:16:07
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: annica

ja det eskönt att ha nått att pysslla med, det e lite avkopplande kan jag tänka mig (kan inte sticka själv, hehe)

ha en trevlig helg

2009-03-27 @ 10:56:25
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det blir ju riktigt fint! :)



Man kanske ska börja sticka? Det verklar ju vara kul. Jag har nog inte stickat sedan jag gick i skolan. :)



Ha en rikigt fin dag och en skön helg!



Kram från mig!

2009-03-27 @ 11:18:21
URL: http://mammabloggen.com/
Postat av: cilla

men vännen! Du är så duktig och vilket tålamod du måste ha! Beundrar dig! Kramar

2009-03-27 @ 19:10:27
Postat av: Anonym

Vi stickade raggsockor i sjuan eller var det åttan?! Jag vet att mormor gjorde den ena åt mig för jag låg på sjukhus då för mitt knä. Broman märkte såklart direkt att den ena inte hade stickats av mig ;)

2009-03-29 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0