20 frågor och svar om mig själv

Hittade denna hos Miahmariah att svara på 20 frågor i min blogg så att ni läsare kan lära känna mig bättre. So here we go!


1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Jag var riktigt lugn då man inte hade nåt val. 


2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Solsemester

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Jobbar som jag gör idag o myser med min familj


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Alltid

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Dr Phil

6. Hur är du klädd just nu?
Gråa mysbyxor med storblommig tunika


7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Jag älskade att sjunga och dagdrömma och klättra i träd


8. Har du åkt ambulans?

Ja

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

P2

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Engelska och Italienska


11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Nej


12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Jag har rensat ut våra garderober...

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
Ja det var en bra fråga, kommer inte ihåg, men det var nånting en gång..


14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?

Nä är ganska så kort emot dom

15. Vilken film såg du senast på bio?
High School Musical 3 med dottern

16. Kan du nämna tre skånska ord?
Påg, pantoffler, Rullebör


17. När känner du dig som snyggast?

När jag har piffat till mig ordentligt

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Nej

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

När jag planerade syrrans 40-års dag. 

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Håll om mig från Emmas stereo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0