Skulle det inte bli bättre???

Har väl en dålig dag idag helt enkelt vad vet jag, men trist är det, så mkt vet jag.  Det är så mkt som
händer runt omkring mig som jag inte direkt kan sätta fingret på, eller påverka heller, men svaren
om det hela vill jag ändå ha. Någon som kan ge dom till mig?? Frågorna är många men
svaren lyser med sin frånvaro o jag vet inte varför där heller...

Om du har orkat läsa så här långt, ja så långt var det inte, men så undrar du säkerligen vad det
är jag snackar om. Tiden får utvisa om jag skriver det här eller inte... Vi får väl se....

Så här efter operationen så har jag gått ner 15 kg, minskat 23 cm i midjan samt gått ner 2 strl i
kläderna, så nu kan jag ha Ewas kläder som jag fick av henne, tack vännen.
Mår kanonbra i kroppen, har inte haft några besvär alls, ja såvida jag inte förorsakat det hela själv
genom att ätit för fort eller tagit den där extra biten maten som blir för mkt, men då får jag ju skylla mig
själv, har ingen annan att skylla på.

Nä nu så skall jag åka ut till Lövhult o gå 5-an, behöver rensa tankarna rejält känner jag.

Ha en bra dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Lindha

Bra jobbat! Skönt att det går neråt med vikten, men inte med humöret...det får vända upp igen!!

2009-07-12 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0