Skridskoåkning

Ja det har ju varit kallt nu ett tag vilket leder till att dammar o små sjöar
fryser till is, ja det vet ni ju oxå..*ler*
Men i vilket fall som helst så har vi passat på o åka ut till mina svärföräldrar
o åka på deras damm där ute.
Ja jag åker inte men gubben o barnen. Det var första gången för Emma o
tror det var 3-e gången för Adam. Han har inte gillat det innan men nu är han helt
frälst...*ler*
Tack var Kicki så har han oxå ett par ordentliga skridskor nu oxå vilket underlättar
en hel del. Tack gumman.

Adam som står redo med klubban o väntar på bollen.



Ja ja, trillar gör man ju oxå ibland så klart.

En klubba är ju bra att hålla sig i när man skall lära sig att åka.....

Ja det var lite bilder från igår, efter att alla hade tröttnat så gick vi in till farmor o farfar o fick fika, det var inte ett enda ansikte som inte var rödrosigt, en härlig eftermiddag.

På kvällen sen så var vi iväg o lämnade våra råttor till en annan som tog hand om dem,
vi skall ta o skaffa katt istället har vi bestämt. Det är ju lite
mer att gosa med än vad råttorna är.

Nähä nu så är det sängen som gäller, imorgon börjar allvaret med skola o dagis
samt att gubben börjar jobba oxå, ja han sköter ju sig själv, men
det är ju inte bara jag som skall upp längre på mornarna..
Men det blir nog bra med den saken oxå skall ni se.

Ha en fortsatt bra vecka o sköt om er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Monixx

Vilken underbar dag ni verkar ha haft!

Du frågade mig om jag vet någon som har kattungar har jag för mig N sa.. Det vet jag tyvärr inte sådär på rak arm. Men jag har en kattflicka som ni kan få. Sköldpaddsfärgad bondkatt. Hon blir 3 år i pingst. Trulsa.

Jag måste hitta på något åt nån av mina katter. Kan inte ha 3 katter i radhus i stan... Men vill inte lämna henne till vem som helst heller.

Men förstår om ni hellre vill ha en liten kattunge.

Kram

2009-01-07 @ 22:39:21
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Lindha

Härlig skridskodag ni haft!

Ja, varje ålder har ju sin charm, sa till sambon ikväll när vi kom ut från varsitt barnrum

-Tänk den dgaen när båda säger gonatt till OSS när vi inte orkar sitta uppe & glo på filmm eller nåt!!

haha..men ett par år dit hoppas jag!

2009-01-10 @ 21:58:33
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0