Röjningsdag

Ja idag så fick jag ett sånt där stollaryck att jag skulle röja här i hallen och
det har jag ju oxå gjort, ja o lite till följde faktiskt med. Men
det är ju skönt när det är gjort.

Har ju ett skrivbord under våran trappa där jag har mina pysselsaker, allt som har
med kortmakeri o göra, ja kanske inte allt, men allt jag har iaf..*ler*
Men detta skrivbord har varit belamrat med lite andra saker nu ett
tag o jag har inte orkat ta tag i det, men nu så åkte det med en hejans fart..



Så nu ser ni var jag sitter när jag skriver här på bloggen, ja annars oxå när
jag håller på med datorn..




Självklart fick barnen en hörna oxå så de kan vara med o pyssla samtidigt
som mamma håller på med sitt pyssel...*ler*



Småtjejerna får ju vara med på hörn oxå självklart..*ler*



Coola tösen.



Adam testade det spelet som han fick från jultidningarna. Ett sportspel
med en massa olika sporter. Den är riktigt rolig, det tycker
hela familjen.... Verkar lite som ett work-out pass..Haha

Ha nu en fortsatt mysig helg
Kram



PS:Se upp killar där ute...haha...DS

Kommentarer
Postat av: Monixx

Hahahaha.. Sista bilden! Ja bäst ni passar er alla karlar.



Roligt när du lägger ut massa bilder! Vad mysigt ni verkar ha det.

Kram

2009-01-25 @ 11:24:44
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0