Nu är det inte många dagar kvar.....

På fredag så bär det av med X2000 till Lkpg, det ska bli så otroligt skönt
att bara komma bort lite o ta det lugnt.
Ungarna längtar mer o mer för var dag som går, men jag tror nog att de
längtar mest efter att få åka X2000. O visst det är ju lite
speciellt att åka just det tåget. Kommer man ju själv ihåg när man åkte det för första
gången. Då vart jag o Hasse bjudna av hans föräldrar på
en resa tor till Sthlm i första klass. Då fick man ju frukost när vi åkte upp
o en lättare måltid när vi åkte hem. Just den gången mådde jag lite illa när vi åkte upp.
Men de ggr som jag har åkt upp till Sthlm så har jag inte känt nånting. Det är ganska
så skönt.
Tycker det är så avkopplande att åka tåg och buss. Att inte behöva bry sig
utan man kommer dit man ska ändå hur som haver..*ler*



Väl uppe i Lkpg så kommer vi att checka in på Hotell Frimurarehotellet som ligger
mitt i centrum av stan. Nära till allt med andra ord.



Nån utav dagarna så skall vi ju även upptäcka äventyrsbadet.
Hmm hittade tyvärr ingen bra bild där nu då. Får lägga ut sen efter att vi har varit
där så ni får se...

Nähä nu så skall jag ta o mysa lite med gubben.
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Maila nu så hinner jag kanske börja med din...kraam

2009-01-27 @ 21:12:43
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Monixx

Låter ju superhärligt hörru. Blir allt lite avis. Jag vill oxå bort och sova på hotell juueee.. hehe

Hoppas att ni får det underbart härligt!

Kramiz

2009-01-27 @ 21:41:42
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: cilla

hoppas ni får det alldeles underbart vännen! Det är ni verkligen värda och det menar jag från hela mitt hjärta!! KRAM!

2009-01-28 @ 12:49:44
Postat av: Lindha

Låter ju som en jättetrevlig liten tripp!

X2000 det finns väl bara såna tåg på den sträckan nuförtiden? Hur längesen var det du åkte tåg ;o)

2009-01-28 @ 20:01:29
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Karin

Halloj...nu ligger en design ute hos mig för din godkänning...kram

2009-02-02 @ 10:16:22
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0