Nu är det helg igen.

Vart försvann denna veckan nu då?? Ibland så börjar man faktiskt undra
vart dagarna tar vägen. Visst denna veckan har jag ju varit sjuk, eller är fortfarande
iofs, men ändå, då borde ju dagarna gå ganska så sakta, men det gör de inte ändå.
Men fy vad skräp det är på tv på dagarna, det upptäcker man när man
inte har mkt annat att göra?! Tur man har datorn o bloggen..*ler*
Att läsa lite här o där så man får ett gott skratt lite då o då piggar ju upp en, det
måste jag ju medge, tack för era bloggar.

Snart så kommer älsklingarna hem, alla 3 o då blir det full fart o fläkt igen,
men idag så kan man ju prata lite mer iaf än vad jag har kunnat de
senaste dagarna.
Tänkte jag skulle gå ut en kort sväng bara för att byta luft i lungorna lite, det behövs
kan jag lova er..

Ikväll så har barnen beställt pizza så det får det bli, eller ja, Emma äter ju Kebabtallrik,
endast kött, pommes o gurka...*ler*  Adam har börjat att äta pizza nu o då är
Batman favoriten, den utav alla pizzor.....hehe... Han är söt lillkillen.

Usch ja, de börjar bli stora, men det var som Monixx o jag sa igår, det är bara barnen
som blir äldre, inte vi vuxna...

Nähä nu så skall jag ta mig en kopp the o slöa lite till innan resten av familjen
kommer hem.

Kram


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Trevlig helg! :)

2009-01-23 @ 15:19:02
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0