Måndags morgon...

Ja den är det ju många som gillar att "klaga" på...
Men jag klagar inte, kanske kan ha med att göra att jag är ledig
alla måndagar, det är så skönt att ha en extra dag ledig, det som är
surt är att var tredje måndag har vi APT vilket ligger 16-18 varav det
känns trist att gå på, men det är ju bara att gilla läget o gå, inte mkt mer o göra.

Idag är en sån dag. Men jag tycker nog allt att Emma o jag har varit flitiga
ändå. Åkte o lämnade Adam på skolan strax innan 8 o därefter körde vi ut till
tippen med skiten som blev i helgen. Sen har vi tvättat ett par maskiner. Det är
konstigt, det är aldrig tomt i tvättstugan mer än ett par timmar kanske..*ler*

Nä i övrigt så händer det inte så mkt idag, Adam skall till scouterna ikväll.

Nähä nu så skall jag ta o göra mig i ordning inför p-mötet.
Ha en riktigt bra dag där ute.
Kram


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är baaara att maila över...ler.men jag tar er i mailordning...)) och glöm inte...som betalning vill jag ha dig som prenumerant...Thats it..))

2009-01-27 @ 20:08:53
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Lindha

jag gillar inte måndagar..det är så långt kvar till helgen :-)

2009-01-27 @ 20:22:38
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0