Klockan är just nu 03.16

och jag kan inte sova....nä så illa är det inte. Sitter just nu på jobbet o sliter
häcken av mig..*ler* Nja inte direkt,
brukaren sover som han ska så det är nästan lite trist på jobbet inatt, inte för att
jag önskar att han skall vara vaken
hela natten då han behöver sova på natten för att hans kropp skall kunna koppla av helt nån gång.

Nä nu bara svamlar jag känner jag. En hel del bra filmer är det på
tv på nätterna iaf, det är ju lite tidsfördriv samt att jag har datorn med mig vilket
gör att tiden flyter på ännu snabbare.
Har precis smält i mig en macka samt en kopp the, det var ganska
så gott, nä det var gott med tanke på att
blodsockret var på väg ner o man vart tröttare o tröttare. Men nu så är
man pigg igen.

Kollade nyss temperaturen ute samt inne då jag började känna mig lite
frusen o tog fram en filt. Det är -15 grader ute o snön
gnistrar så fint så. Det knarrade under mina fötter när jag gick hit, det bet lite
i kinderna men det var så underbart skönt, kunde lätt ha gått en promenad, men
det funkar ju inte direkt när man skall jobba 5 min senare.

Nåja det var lite just nu, blir nog mer innan nattskiftet är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0