Jaha så var det med kl 21......

Ja det hade jag bestämt mig för innan, men som det ser ut just nu så ser det ut som om jag kommer
att spräcka den tiden, som vanligt. Men vad ska man göra.. Ska ju bara, ska ju bara det oxå... oxå det..
o det måste jag oxå läsa. Är det någon som känner igen sig??
Kanske är bara jag som blir sittandes här o surfa runt.... Ja ja, gubben har ju inte klagat så mkt än
så då är det väl ok...*ler*

Sitter här med hörlurar på o bra musik på, flyr omvärlden lite, eller låter omvärlden slippa mig
kanske man kan se det som oxå..*ler* Har varit något irriterad på en släkting idag vilket resulterar
i att jag hellre "försvinner" en stund i mig själv istället för att gå runt o bli irriterad på resten av familjen.

Jaha så tänkte jag ju att jag skulle lägga in en låt, men det sket ju sig kraftigt.... Får väl söka efter den på
Youtube för att få in den tydligen....Ja ja...

Ja vad har man gjort idag. Inte så värst mkt. Fortsatt röjningen här hemma, men det stannade av ett bra tag,
vi tappade lusten gubben o jag. Blev liggande i migrän sen på eftermiddagen vilket är mindre kul som vanligt
men inte så mkt att göra nåt åt när man väl åker på det, men tack o lov så är det mer o mer tid som går emellan
dessa anfall vilket jag är otroligt glad för. Det är inget roligt men men.

Det finns en sak som jag saknar i mitt liv nu för tiden,en ganska så banal sak egentligen men den betydde
en hel del för mig. Jag körde ju Linedance innan fram tills i höstas, men var tvungen att sluta pga att
mitt jobb som jag har varannan helg krockade med den tiden. Men till hösten nu i år så har jag troligen
inte detta kvar o kan då hoppa på. En stor fördel är att Hasse har börjat dansa nu i höstas så jag får coacha
honom en hel del vilket gör att jag har det kvar ändå. Det är så jäkla kul. Det kan jag rekommendera
andra att pröva på.

Jaha o detta med att lägga in youtube funkade ju bra, INTE. Pratade med min datasupport, men vi fick
inte ihop det heller, eller hon kunde lägga in det men fortfarande inte jag... Lägger ner det för ikväll iaf..
Men imorgon skall jag ge mig på det igen....Buss på bara.... Tack Monica för stöttningen..*ler*

Ha en bra dag imorgon där ute.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0