Sjukdomar igen..

Ja då ligger man ju sjuk igen!!  Detta är ju bara för trist. Var ju hemma förra veckan
både med Adam o med mig själv, piggnade på mig i helgen, igår jobbade jag
och kände ingenting. I morse så vaknade jag med
sån grym halsont o ont i kroppen igen, samt en näsa som är helt igentäppt. Kul värre.
Så just nu är vi 3 st sjuka på jobbet i en grupp på 6 st. Lite skört. Har bara 2 vikarier
oxå vilket inte direkt gör saken bättre. Men det är ju inte
mitt bekymmer utan chefens. Men visst känner man sig dum som är hemma
om o om igen, men vad sjutton ska man göra. Kan ju
inte gå dit o smitta ner brukaren direkt.

Barnen o gubben är pigga o krya vilket är skönt iaf, bara hoppas att de
slipper detta. Vi får bo på varsin våning..haha..

Ja jag vet inte direkt vad mer jag ska skriva, händer inte så mkt
här just nu.

Jo vi skall åka o kolla på ett hus när jag blir frisk igen. Det ligger bra mkt närmare
skolan o dagis än där vi bor idag, det är ju ett himla körande på barnen
till kompisar o så, men det gör man ju så gärna ändå,
men det är ju bra mkt smidigare att bara gå eller ta cykeln till kompisarna
o leka. Vi får väl se hur det blir med det hela.

Sköt om er där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: Monixx

Nu blev jag nyfiken.. vart ligger det huset nånstans? Hoppas att det blir så om det blir det ni vill. Ska bli så himla roligt att kunna ses sen när vi har flyttat.

Trist att ni är sjuka. Men det blir väl som vanligt inom familjen på vintern. Rundgång. huwa. Hoppas ni blir friska snart igen!

Kram

2009-01-21 @ 22:55:14
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: cilla

vad härligt allt ser ut. ni är så flitiga med kameran!! Kram och fin din sida blivit.

2009-02-03 @ 15:24:47
Postat av: Alina

Krya på dig!

2009-02-03 @ 15:40:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0