Hmm vart försvann mitt inlägg??????

Är det någon som har sett springa här ute på nätets ledningar. Satt o skrev det igår
o när jag gick in idag så fanns det ju inte där.. O jag vet att jag tryckte på skicka iväg knappen..
Men det hamnade väl någon annanstans i cyberrymden.. Nåja.

Ja då vart det en ny vecka, igen. Snart är denna månad slut o vi går in i februari, våra barns
månad. Adam börjar den 2 o Emma slutar den 27...*ler* Har ingen som helst
aning om vad man skall köpa till dom. Emma har jag en liten idé, hon vill
ha lera, inte modell utan med playdoh. Så det får det ju bli, men till Adam tycker
jag att det blir svårare o svårare att köpa till. Han önskar ju
sig för det mesta spel till PS2, men det har vi sagt att det får han spara ihop till själv.
Han har så mkt spel.. Konstigt nog, ja alla är inte hans, några är mina o Hasses oxå, men ändå.

Nästa helg så skall vi åka upp till Linköping, bo på hotell o bara mysa. Skall utnyttja den där
vinsten som jag vann på Barnsemester i december på deras julkalender. Fick 2 nätter på
hotell samt fritt inträde till Äventyrsbad. Ska bli så skönt o bara komma iväg
o koppla av. Skall åka X2000 upp, barnen har valt det. Hittade resa tor för hela familjen
för 400 kr med X2000, tycker jag är helt ok. Barnen ser nog mest fram emot att få åka tåg,
de har blivit lovad av en fd familjemedlem till mig att få åka med henne i flera flera år, hon började
lova det när Emma föddes, det var-03. Men nu så. Sen älskar de att ligga på hotell, få äta deras frukostbuffé,
ja vem gör inte det egentligen då. Det är så skönt, för på Scandic, ja det fixar de väl på andra hotell
oxå, men det är aldrig några bekymmer med Emmas mat på dessa ställen, vilket
gör att man kan koppla av.

Gubben är på jobbet, sonen är i skolan o Emma o jag är hemma o myser, ja jag håller ju på
o kör tvättmaskiner oxå iofs, men den sköter ju sig själv så när som på  upphängningen...*ler*
Tänk om någon kunde uppfinna en tvättmaskin som kunde hänga upp tvätten
oxå när den var färdig.. Nåja.. Får väl hänga själv så länge som det inte finns någon sådan.

Är det någon som vet var alla småfåglar har tagit vägen. Vi satt upp en sån där med mat i
då när frosten kom o det var hur mkt fåglar som helst då här o käkade, men
nu kommer det inte en enda, kan tänkas att maten inte duger för dom längre, de
kanske har blivit finsmakare....hehe...
Nån gång kanske de kommer, vem vet.

Är det nån som längtar??


Finns inte mkt härligare än vårblommorna, man längtar...


Ha en bra dag där ute o sköt om er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Monixx

Jag satte upp min fågelmat vid jul på ett ungefär. Ännu har inte en fågel setts till. Du ser, inte ens fåglarna bor här, sådär långt ut i skogen. haha



Vill du ha hjälp så måste jag be om ditt lösenord så ska jag nog kunna fixa en klocka och besöksräknare. Är det något mer du vill att jag ska fixa? hihi

Bara säg till. ;-)



Kram Fixaresorken Monixx

2009-01-19 @ 12:10:58
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Monixx

Kul att du blev nöjd!

Jag tyckte det blev fint med färgerna.

Jag hittade förresten ditt bortsprungna inlägg när jag var inne och grejade med din sida. Det ligger sparat men inte publicerat. Är som en 'penna' eller vad man ska säga över inlägget. Du måste trycka Spara och publicera för att det ska synas.

Kram

2009-01-20 @ 00:33:45
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0