Hmm nu lägger jag ner

det här med att försöka göra något på egen hand med min blogg..haha..
Har nog insett att det inte är min grej. Jag har ju inte en aning om var
jag skall lägga in, hur, jo hur kan jag, men det är ju svårt att veta
var man skall lägga det...
La in nåt ganska långt upp, ja då hamnade det ju överst på min blogg, det såg ju
knepigt ut som sjutton...
Nä den delen överlåter jag till dig Monica.. Tack för att du hjälper mig..*Ler*
Det får bli den där flyttlunchen som vi pratade om igår..
Blir nog bra med det.

Lägger in ett slag för Mer-Trafik jag oxå.



Såg att jag hade haft en del visningar genom denna sidan oxå.
Hoppas på fler oxå.

Nähä om man skulle ta tag i sin dag lite o kanske försöka orka o röja lite.

Ha en bra dag där ute.
Kram



PS:Glöm inte att hjälpa varandra...haha...DS

Kommentarer
Postat av: Monixx

Hahaha, söt bild där ;-)

Ja man ska ställa upp för varandra. hih



Du, nu får du gå in på din mejl och aktivera ;-)

För det har kommit något va?

2009-01-23 @ 12:09:32
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Monixx

Nu har du fått den! Vill du ha den i annan färg än gult?

2009-01-23 @ 13:02:44
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0