Åkte upp till VC innan idag.

Kände mig ganska så övertygad om att jag hade åkt på halsinfektion igen. Men när jag kom upp
så tog de ett halsprov, vilket enligt min mening är det värsta som finns, jag klöks som fasen o tårarna
flödar över i massor, ja det är en syn må ni tro. Talade om innan hon tog det så hon tog det lugnt
vilket underlättade en hel del för min del. Skönt att de lyssnar för en gångs skull...

Vår nya chef ringde innan o ville kolla hur det var med mig, det har aldrig den gamle gjort under
alla år som gått. Plus i kanten faktiskt..*ler*
Berättade att p-mötet var flyttat på o ville oxå meddela att jag är kvar till 1 juni, hon jag går för har bestämt
sig för att plugga vidare, ville ropa ut JIPPI, men ut kommer bara ett knappt hörbart, hest (jippi) men hur
som haver är jag riktigt jäkla glad över att jag får vara kvar. Sen får vi väl se hur det blir i sommar. Blir nog
som förra året att man jobbar som timvik mer eller mindre fast på schema iom att hon kommer tillbaka
o jobbar på sommaren, det kan jag förstå, det hade jag nog oxå gjort. Men det är ändå lite bökigt för en
annan, men det löste ju sig förra året, så det gör det nog i år oxå. Är så jäkla glad bara över att hon
äntligen har bestämt sig för att stanna kvar i skolan. Visst, hon kan ju alltid bryta sin tjänstledighet, men
då kan hon inte heller kräva att få komma tillbaka till jobbet iom att jag är anställd till ett visst datum.

Ja till helgen så blir det bara att ta det lugnt, egentligen så skulle jag ju ha jobbat på söndag, men jag är
väldigt tveksam till att jag fixar det, men jag har inte ringt o sagt återbud ännu.
Funderade oxå på o bjuda hem Kicki m familj, men det blir inget med det. Orkar helt enkelt inte, o vill
verkligen inte föra detta vidare till någon. Inget roligt alls.

Nu så vart det slut på lugnet, nu stövlade barn o gubbe in genom dörren. Kul med lite liv o rörelse
efter att det har varit helt tyst hemma hela dagen, ja förutom tv:n förstås. Men hellre barnens stim o rörelse
än tv:n monotona ljud...*ler*

Ha nu en bra kväll där ute.
Kram

                                     

Kommentarer
Postat av: Monixx

Vad skönt att du får vara kvar tills dess iaf!

Gott att höra.

Mindre kul med halsen var det ju såklart. Men du får krya på dig kvickt. Inte roligt att vara sjuk ju.

Du, jag tänkte lite ang. jobbet där. Vad har ni för turer och så?

Tänkte kanske om ni behöver sem.vikarier?

Typ 80 % eller nåt sånt? Kanske iaf nån period?

Känns lite meningslöst att fara ända till EÖ för att gå som sem.vik när jag kan vara i NÖ..



Kul att du är intresserad av att komma på ett eventuellt 'blogg-party'!

Det ser jag fram emot!



Kram

2009-01-22 @ 20:20:55
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0