Varför förändras folk??

Så fort de träffar någon ny så måste de tydligen ändra på sig? Varför förstår inte jag. Någon som man har haft riktigt
tät kontakt med "försvinner" helt plötsligt. Helt plötsligt så duger man inte längre. Hur blir det så? Ändrar sig
omgivningen runt omkring denna personen sig oxå så att det gör att personen måste ändra sig.
Ja jag vet, det är bara en massa svammel. Men jag förstår helt enkelt inte varför det måste bli så här.

Någon som man har hjälpt i vått o torrt, lyssnat när den inte mått bra, försökt komma med bra råd när den
velat ha dem. Men helt plötsligt så kan personen inte längre ens knappt skicka ett sms, inte ens komma
upp på fika trots att det är bara 5 min gångväg, den har sååååå otroligt mkt o göra?! Jasså med vadå?
Upptagen med att gå hemma hela dagarna mer eller mindre. Det är vad personen gör.

Det gör ont i mig att det har blivit så här.

Ska gå ut o ta en riktigt lång promenad nu o tänka. Kommer väl inte fram till något direkt.  Men men.


Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Det är konstigt det där. Inte helt ovanligt. Jag har säkert själv gjort så.. Fastnat lite i all den nya förälskelsen. Men det viktigaste är att inte bli kvar i den och glömma alla andra. Då blir man ganska ensam i slutänden.

Kram till dig. Jag är säker på att hon kommer tillbaka till dig när det värsta pirret i magen har lagt sig.

Tror du inte det?

KRAM

2009-02-15 @ 12:02:34
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: smula

hello! håller me föregående talare... det kan kanske vara så...

hur är läget me er annars?

och du, vilken jättefin blogg du har!



kramkram//a

2009-02-15 @ 23:47:01
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0