Vad är det för dag??

Är det en vanlig dag?
Nä det är ingen vanlig dag.
För det är Adams födelsedag.
Hurra Hurra Hurra Hurra.

Idag så fyller min stora kille 9 år. Det är helt sanslöst vad tiden går fort. Särskilt
när man tänker tillbaka. Sa det till honom idag när
vi var inne o grattade honom att vid denna tiden
för 9 år sedan var du bara 6 timmar gammal...*ler* Vilken stolt mamma
man var då, likaså Hasse var en otroligt stolt pappa.
Ja jag är fortfarande stolt över mina barn.
Kan man vara nåt annat när det gäller barnen.
Stolt o orolig...*ler* Det är väl vad som är en förälders lott här i livet...haha...



Speglar kan vara skojiga värre...*ler*



Att mysa i sängen efter ett långt dopp i poolen är alltid lika skönt.

Grattis på din dag lillkillen min.
Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Monixx

G R A T T I S på födelsedagen önskar vi alla Adam på hans stora dag!

Stora grabben ju!

2009-02-02 @ 14:15:49
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0