En utmaning

Blev utmanad av Monica

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Sju sanningar om mig:

1. Jag skiljde mina föräldrar.
 
2. Har alltid haft en fobi om att åka under broar med rädsla för att 
någon kommer att begå självmord på min bil.
 
3. Måste att dubbelkolla så att jag har låst ytterdörren för natten.
 
4. "Försvinner" gärna in i mig själv ibland med hjälp av ganska hög musik i lurarna.
 
5. När jag äter en glass på pinne så har jag ALLTID pappret kvar runt pinnen så jag 
slipper känna trämaterialet.
 
6. Avskyr större folksamlingar så som bröllop, stora fester.

7. Älskar att göra hemmagjorda kort till olika saker så som kalas, födelsedagar
bröllop, dop mm mm. 

Jag utmanar:
Liv
Mamselamsan
Karin

De som jag har mer har eller är redan utmanade..*ler*

Kommentarer
Postat av: Karin

ha ha...oups...gjorde den precis....pöss

2009-02-06 @ 12:21:18
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Mamselamsen

Tack för utmaningen. Jag har redan gjort den.... för några dagar sedan. Du får bläddra ner lite hos mig. :-)



Ujujuj... vilka sanningar det blev.

2009-02-06 @ 16:07:53
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: Ingela

Tack för utmaningen!! :)



Ska försöka göra den så fort som möjligt!

2009-02-07 @ 15:25:48
URL: http://mammabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0