Tjugosjundefebruaritjugohundranio

Igår var det lilltösens födelsedag. Ja lilla o lilla,
enligt henne själv så är hon ju stor tjej nu. O det är hon ju, men hon
är min lilla tjej iaf..*ler* Men det säger man inte högt till
henne..*ler*

Väcktes med frukost och paket på sängen som vanlig ordning
när det är ens födelsedag.
Hon fick Kritor, ritpapper, vattenflaska som det står Emma på,
dockläder och lite annat smått o gott.

Sen så kom pappa först hit och då blir det fika, med en
GF tårta som Emma o Hasse var nere o beställde
i förrgår, ni kan tro att det var en stolt och glad tjej
som fick beställa en tårta på ett fik, det är första gången, har alltid
bakat hemma annars, men Thimons här i stan
hade faktiskt ett ganska så bra utbud av just GF tårtor. Mysigt.

På kvällen sen så kom Kicki o hennes familj och en annan kompis
och hans son oxå. Då blev det kyckling m potatisgratäng men Emma
har beställt potatismos så det får det bli till de barn
som vill ha..*ler*

Idag så kommer Hasses bröder m familjer samt farmor
och farfar. Då blir det hemmagjorda frallor o fika.

Sedan på söndag så blir det barnkalas i en gympasal på en av skolorna
i stan, så otroligt smidigt.

På detta så skall jag oxå jobba i helgen, kör dygn lör-sön, så med 
andra ord så slipper jag ju ett kalasbestyr iaf.. Lite skönt.

Vad ska ni andra göra i helgen då? Ja vad Monica ska göra
vet jag ju..*ler* 

Ha en bra fredag där ute...
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis tillo"stortjejen". Antar att GF är glutenfritt?

2009-03-01 @ 20:33:04
Postat av: Anonym

Grattis tillo"stortjejen". Antar att GF är glutenfritt?

2009-03-01 @ 20:33:05
Postat av: Lindha

Ja det var jag som grattade ;)

2009-03-01 @ 20:33:38
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Ingela

Grattis i efterskott till stora tjejen! :)



Kram!!

2009-03-01 @ 22:08:57
URL: http://mammabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0