Sitter o gör bröllopskort

Håller på med ett bröllopskort just nu. Ett sånt som man ger tillsammans med sin present. Har kommit
på hur jag skall lägga upp det, o då är det bara till att köra på oftast.
Tänkte bara att jag skulle ta en liten paus i skapandet just nu.
Har suttit o sökt på nätet efter en dikt till brudparet. Det finns ju många, men de flesta är ju
ganska så långa, men jag hittade en som jag tycker passar kanon, bara hoppas att
den som skall ge den oxå kommer att tycka om den... Eller hur Johan..*ler*



NÄR RINGEN BLIR SLITEN
OCH LOCKARNA GRÅ
LÅT KÄRLEKEN FÖRBLI
LIKA VACKER ÄNDÅ

STEGET ÄR TAGET
LÖFTET ÄR GIVET
GLÄDJE FÖR DAGEN
LYCKA FÖR LIVET.


Jag tycker att den sa det mesta om både bröllopsdagen men även tiden som gifta.

Nä jag skall väl fortsätta jobba..*ler*


Kram




Kommentarer
Postat av: Monixx

Så fin den var!

Jag tycker den är helt

p e r f e k t !!

2009-02-06 @ 14:40:47
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Camilla Seth Becker

Hejsan!

Kikar in i din blogg, vad fin!!

Bröllopskort, spännande, får man se resultatet??

Trevlig helg!

Kram Camilla

2009-02-06 @ 19:07:18
URL: http://camilla-mammatillemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0