Redan onsdag....

Som vanligt så springer veckorna iväg. Det är sanslöst. Denna veckan präglas
ganska mkt av jobb. Var ju ledig i måndags, det är ju alltid lika skönt..*ler*
Igår så var jag på mitt vanliga jobb först o sedan körde
jag 3 timmar hos den andre brukaren som jag har haft enbart på helgerna.
Dom har gått över till kooperativ nämligen men
ville ha kvar mig som vikarie vilket jag gärna är. Alltid kul.
Så då var jag 3 timmar där igår. Idag jobbar jag kväll, börjar 16 o slutar 22, lite
lagom pass... Imorgon kör jag oxå kväll. Fredag kör jag ett 3 timmars pass igen.
Lördag är jag ledig då vi ska ha kalas för Adam, men på söndag
har jag ett dunderpass 8-20. Men det går nog snabbt. På söndagar
så är det tipspromenad ute i Lövhult vilket vi brukar gå på o den rundan
tar ca 2 timmar o det är riktigt skönt att ta den rundan ute i skogen, att man får
gnugga geniknölarna (de få man har) är ju inte nåt som gör saken
sämre direkt, eller hur. Sen får vi se vad vi hittar på resten av tiden
men det brukar inte vara några problem..

Idag så är det tvätten som gäller känner jag, har varit lite slarvig med
den delen det sista. Men nu så. Man hinner ju ett antal maskiner
tills man börjar i eftermiddag.
Emma sitter o spelar Fem myror är fler är fyra elefanter på datorn
där uppe just nu. Hon gillar dom. Adam gillade inte alls
dom när han var i samma ålder som Emma är nu. Men
det är ju så olika från barn till barn vad de tycker om och intresserar sig
för. Sen har Emma körövning i eftermiddag. Det tycker hon är kul.

Ha det gott där ute.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0