Personlighetstest....

Läste på Monixx blogg om ett personlighetstest och tänkte att jag oxå skulle
ta det vilket jag oxå gjorde så klart..*ler*

Här kommer resultatet.


Din personlighetstyp:

Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga.
Konflikträdda.
Undviker situtationer som kan leda till motsättningar.
Lojala och trofasta.
Extremt välutvecklade sinnen.
Estetiskt lagda.
Uppskattar konst och skönhet.
Ointresserade av ledarskap och makt.
Flexibla och mottagliga för andras argument.
Tenderar att besitta originalitet och kreativitet.
Lever för stunden.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Artister,
musiker,
kompositörer,
designers,
förskole- och dagispersonal,
socialarbetare,
personalvetare,
lärare,
veterinärer,
skogvaktare,
naturforskare,
ekonomibiträden,
snickare,
kuratorer,
sekreterare,
tandtekniker,
serveringspersonal,
kockar,
sjuksköterskor,
mekaniker,
fysiologer.










Jo det stämmer nog en hel del på mig, inte allt, men mkt som sagt. Däremot ang jobben
så är det ju många som jag inte ens skulle kunna tänka mig
att testa på så som mekaniker, snickare o sånt...*ler*

Såna här test är alltid lika roliga att göra.

Här kommer länken:
TESTET

Ha en bra kväll där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: Monixx

Hej hej!

Allt väl?

Jag har utmanat dig i min blogg så nu får du leta bland dina bilder på datorn.

Ha det så länge!

Kram

2009-02-03 @ 23:02:44
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Lindha

Ja visst stämmer de ändå rätt bra! Jag gjorde ju tre, sen orkade jag trixa på frågorna mer :-)

2009-02-05 @ 22:05:36
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Lindha

Ja visst stämmer de ändå rätt bra! Jag gjorde ju tre, sen orkade jag trixa på frågorna mer :-)

2009-02-05 @ 22:05:37
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0