Melodifestivalen?!?!

Ja vad skall man säga om första deltävlingen??

Jag kan inte för mitt liv förstå att af Ugglas ens gick vidare till omröstning?
Men tack o lov så gick hon ju inte vidare direkt till Globen
härifrån iaf, men hon skulle ju tydligen få möta nån
ifrån nån annan deltävling.
Är man utröstad så är man anser ju jag.

Nåja. Adam hejade och ringde o röstade på Tick Tock.

Jaha då gick hon iaf vidare, af Ugglas. Men vad har hon o komma med i
den större melodifestivalen sen då, jag hoppas innerligt att hon
inte går vidare sen till Eurovision.

Lack jag blir när de gör så här...

Men men imorgon är det en annan dag igen.
Då blir det kalas för Adam, ett par kompisar till oss som kommer. Då
blir det tacos på menyn, det funkar för alla.

Nähä nu så skall jag ta o kojsa mina kottar.

Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0