Lite tidsfördriv....

Regler:
1. Sätt musikspelaren på Shuffle
2. För varje svar så trycker du på nästa.
3. DU MÅSTE SKRIVA LÅTENS TITEL HUR DUMT DET ÄN BLIR.
4. Utmana de du vill


1. Om någon säger "är det ok" så säger du?
"Forever young"

2. Vad beskriver bäst din personlighet?
"Stormvind".

3. Vad gillar du hos en kille/tjej?
"Tears in heaven".

4. Hur mår du idag?
"Imse Vimse Spindel".

5. Vad är din mening i livet?
"Country Roads".

6. Vilket är ditt motto?
"Upp o Hoppa".

7. Vad tycker dina vänner om dig?
"Svenska hjärtan".

8. Vad tänker du på ofta?
"Take a brake".

9. Vad tycker du om din bäste vän?
"Hyper Hyper".

10. Vad tycker du om den person som du gillar?
"Happy New Year".

11. Vad är ditt livs historia?
"Megamix of -39".

12. Vad vill du bli när du växer upp?
"Inatt inatt".

13. Vad tänker du när du ser den personen som du tycker om?
"More than I can say".

14. Vad tycker dina/din förälder/föräldrar om dig?
"Be mig".

15.Vad vill du känna på din begravning?
"We go together".

16. Vad kommer det att spelas på ditt bröllop?
"Kärleken är".

17. Vad har du för hobby eller intressen?
"Sommarnatt".

18. Vad är din största fasa?
"Shake your booty".

19. Vilken är din största hemlighet?
"Faster Harder Scooter".

20. Vad tycker du om dina vänner?
"Pippi Långstrump".

21. Vad kommer du att kalla detta?
"Vandraren".

Jag utmanar alla som springer in på min sida o har lust att fördriva en stund...


Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hahahaha, det där var ju rooligt!

Måste jag göra, men inte just nu. det ska jag göra senare. jobbar sen.

Hoppas att allt är bra?

Kram

2009-02-22 @ 12:02:22
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0