Ja då vart man utmanad

av Lindha samt av Monixx.
Utmaningen består att man skall söka upp det 6-e kortet i den 6-e mappen o lägga ut det. Men då
man vart utmanad av 2 så får jag ju oxå söka upp det 6-e i den 7-e mappen...*ler*

Here we go:



Denna bilden kommer från mappen "Fotbilder". Hade en sväng i somras då jag tog en massa
bilder på barnens fötter, fråga mig inte varför..*ler*



Mapp nr 7 är "Föräldramappen"
Denna bilden är tagen i vårat förra hus då vi hade våran sängkammare i ett rum på
7 kvm, det var trångt kan jag lova... Men allt för barnen...*ler*

Hmm nu är ju frågan vem jag skall utmana...
Nä jag hoppar nog att utmana vidare.. Har inte riktigt koll på vilka som läser min blogg
mer än Lindha o Monica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0