Har varit lite dåligt med bloggande

nu det sista, men det är ju så i livet, ibland så har man en massa man skall
skriva om o ibland har man knappt inget...
Just nu så är det ju inte så mkt som jag har att skriva om.

Händer inte så jättemkt i mitt liv.
Har fått klart med min anställning på 100% nu iaf, Påbörjas imorgon. Ska köra där jag är idag
på vardagarna o sedan har jag en annan brukare 3 helger av 6. Känns riktigt
bra o skönt just för att slippa hålla på o resursa de 44 timmarna
som jag skulle göra annars. Vill jag jobba extra så gör jag det
men vill jag inte så skiter jag blankt i det utan dåligt samvete..*ler* Det är
väl så som det ska vara eller hur.

Ute så håller Hasse på med sin renault som han har sålt idag, han skulle
bara plocka ur den. Skönt att få iväg den nu iaf. Slippa ha två bilar när
man inte behöver. Känns lite lyxigt.

Beställde en ny kryssning igår till Kicki o mig. Jag skall ju iväg med jobbgänget den
28 mars med Birka.


Men den 2-3 maj så bär det av med Cinderella




Detta är hytten vi skall ha.

Ska bli så kul o åka iväg tillsammans med Kicki.
Känns som om det är en evighet till dess men tiden den springer ju iväg som
attan så snart är vi där.

Behöver kanske inte direkt skriva att jag har fastnat för kryssningsresor..*ler*

Ha en bra söndag där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: cilla

låter ju supertrevligt! Detta har jag missat. Vi pratar för sällan. Men hoppas ni får det riktigt härligt. Ja, du gillar verkligen att åka båt. :-)

2009-02-23 @ 14:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0